piątek, 18 listopada 2016

Sezon świąteczny 2016

Za przykładem innych zaczęłam już sezon świąteczny. Jak co roku marzy mi się dużo ładnych i nowych projektów. Powtórki ubiegłorocznych na pewno się pojawią, ale zaczynam od nowego :) Mały , sympatyczny Reniferek
zrobiłam go korzystając ze schematu Stip&HAAK polecam wszystkie schematy z tej strony

Korzystając  ze schematu Ewy Zrobiłam też już pierwsze malutkie aniołki.

Małymi kroczkami szykuję prezenty. Między innymi, w tym roku mam zamiar obdarować wszystkich blaszkami
a na koniec blaszka, która już jest w miejscu przeznaczenia - prezent dla młodej pary

24 komentarze:

  1. Piękne rzezy robisz a ja nie mam takich zdolności niestety:)))blaszka jest świetna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy ma swoje zdolności, ja nieustannie podziwiam Twoje :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przecudny reniferek :) świetne prezenty gwiazdkowe przygotowujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i dlatego go zrobiłam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Reniferek Cudeńko:)
    A pomysł z tabliczkami...bardzo oryginalny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten ren,ale jeszcze lepsze aniołki w wersji mini.Chyba spróbuję.
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...